VR-VIDEOT TULEVAT AUTOESITTELYIHIN − KIA NIRO HYBRIDISTÄ VR-VIDEO
Ensimmäinen auton virtuaaliesittely tehtiin Auto 2016 -tapahtumasta Helsingin Messukeskuksessa.
360Mediatalo toteutti 360-videon Delta Auton maahantuomasta Kia Niro-hybridistä. Katsottaessa 360°-videokuvaa vaikutelma on kuin olisi itse istumassa autossa ja kuuntelemassa vieressä istuvaa auton esittelijää.
− Olemme todella yllättyneitä, kuinka hyvin virtuaalitodellisuus sopii autojen esittelyyn. VR-video on myös erittäin tehokas markkinointiväline. 360-videoita on helppo jakaa Facebookissa ja muissa sosiaalisen median kanavissa. Lyhyessä ajassa Kia Niron virtuaaliesittely sai yli 8 000 näyttökertaa, kertoo videolla esittelijänä toiminut Delta Auton Järvenpään autotalon johtaja Esa Heinonen.